شیراز خیابان شهید دستغیب 4/4 درب شرقی هتل نیایش
09172090609

راهکار جذاب در انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام

راهکار جذاب در انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام

راهکار جذاب در انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام

انتخاب یک نام کاربری (username) مناسب در اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید و صفحه محبوب‌تری داشته باشید، ما در کارووب به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید نام بهتری انتخاب کنید.
این روزها با رونق گرفتن استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای دنبال کردن اهداف مختلف، پیدا کردن اسم جدیدی که توجه کاربران را به خود جلب کند، کمی سخت‌تر از گذشته شده. درواقع برای انتخاب اسم در اینستاگرام با مشکلاتی مثل موارد زیر رو به رو هستید:
اسمی که انتخاب می‌کنید در گذشته توسط کاربر دیگری مورد استفاده قرار گرفته است.
گاهی وقت‌ها ممکن است مجبور شوید از علائم یا اعداد استفاده کنید که یادآوری اسم اکانت شما را سخت می‌کند.
اسم‌های مشابه بسیار زیادی وجود دارند که ممکن است کاربران آن‌ها را با اکانت شما اشتباه بگیرند.
بنابراین انتخاب یک اسم مناسب برای جذب کاربران در اینستاگرام بسیار حیاتی است. در واقع اولین چیزی که در این شبکه اجتماعی کاربران در پروفایل شما می‌بینند، همین نام کاربری است.
در این مقاله قصد داریم تا با بررسی نکات مختلف، راهکارهای انتخاب اسم برای اینستاگرام را مرور کنیم و به شما یادآوری کنیم با چه ترفندهای می توان در انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام موفق بود. با ما همراه باشید.

بایدها و نبایدهای انتخاب اسم در اینستاگرام
طراحی سایت شیراز

قبل از آنکه به سراغ راهکارها و ایده‌های مختلف برای انتخاب اسم مناسب در اینستاگرام برویم، لازم است با بایدها و نباید‌هایی که درباره این موضوع وجود دارند، کمی بیشتر آشنا شویم:

نکاتی که باید در انتخاب اسم مناسب در نظر بگیرید

به طور کلی برای انتخاب یک اسم مناسب ویژگی‌های زیر را درنظر بگیرید:

خاص و منحصر به فرد تلاش کنید اسمی منحصر به فرد و تازه را برای صفحه خود انتخاب کنید. به هیچ عنوان سعی نکنید از افراد موفق یا از صفحاتی که درباره موضوع مشترک با شما محتوا تولید می‌کنند، کپی برداری کنید. کاربران باید بتوانند متوجه تمایز شما با دیگران شوند.
سادگی در عین زیبایی اسم سخت و عجیب و غریب انتخاب نکنید! نام کاربری شما در ذهن کاربران به راحتی باقی بماند. روزانه چند اسم در فضای ایسنتاگرام می‌بینید؟ اسمی را انتخاب کنید که تا حد ممکن کوتاه و با معنی باشد تا توجه کاربران را به خود جلب کند. نام کاربری در اینستاگرام هرچه کوتاه‌تر باشد، بهتر است.
اشتراک با دیگر شبکه‌های اجتماعی احتمالا در شبکه‌های اجتماعی دیگری نیز حضور دارید. سعی کنید نام کاربری اکانت‌های مختلف خود را یکپارچه کنید تا کاربران دیگر راحت‌تر صفحه شما را پیدا کنند.
نبایدهایی که در انتخاب اسم مناسب برای پیج اینستاگرام باید رعایت کنید

توصیه ما این است که برای انتخاب نام کاربری مناسب، از انجام کارهای زیر خودداری کنید:

استفاده از نقطه و اعداد تا حد ممکن سعی کنید از نقطه یا اعداد استفاده نکنید. استفاده از چنین نمادهایی پیدا کردن صفحه شما را برای کاربران با مشکل مواجه می‌کند.
به کارگیری اسامی بی‌ربط گاها پیش می‌آید که برای سریع‌تر دیده شدن کاربران تصمیم می‌گیرند از نام برندها یا اشخاصی در صفحه خود استفاده کنند که به آن‌ها تعلق ندارد، واضح است که این کار به نفع آن‌ها نخواهد بود.
استفاده از حروف تکراری سعی کنید یک حرف تکراری را چندین بار پشت سر هم استفاده نکنید. این کار پیدا کردن شما برای کاربران مشکل می‌کند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

error: Alert: Content selection is disabled!!